Denna e-butik använder cookies för en optimal inköpsupplevelse. Till exempel sparas informationer om sessionen eller språkinställningar på din dator. Utan cookies är e-butikens mån a funktioner begränsad. Om du inte vill godkänna detta, var snäll och klicka här.

Hjälpcenter

Vem kan beställa?

    Vi levererar till privat person och företag! När du avslutar ditt köp väljar du i rullgardinsmeny om du handlar som företag

    eller privatperson! Bara klicka i menypunkt "handlar som" så kan du välja företag/organisation eller privatperson.


Var hittar jag min faktura/kvitto?

    Faktura/kvitto skickas via mejl till angiven mejladress, kommer den inte fram kolla din spamlåda annars kan du alltid logga in

    dig på klarna.se med dina uppgifter och få tillgång till alla dina fakturor/kvitton! Alla frågor kring fakturor/kvitton tas direkt

    med Klarna! Du kan chatta med de på klarna.se eller så ringer du 08–12012010.

    Handlar du som organisation/företag kommer du få din faktura från Billie som är samarbetspartner till Klarna, faktura kommer

    som mejl. Har du inte fått din faktura går du till https://portal.billie.io/login där anger du mejladress som du använde vid din

    beställning, du får en länk skickat till dig via mejl och får tillgång till Billies kundportal där du hittar alla dina fakturor/kvitton!


Kan jag ändra uppgifter i min order / komplettera order?

    Det är möjligt i vissa fall, om du redan fått försändelsemejl är din order/faktura aktiverat och vi kan inte längre ändra

    eller komplettera din order! Dubbelkolla alltid att du har angett rätt adress, mejladress, osv. annars får du inte bekräftelsemejl,

    faktura, kan inte hämta ut din leverans eller leverans kommer inte fram.


Hur kan jag ta kontakt med er?

    Bästa sätt att ta kontakt är via mejl info@skogsverktyg.se , med du kan även ringa oss tisdag till torsdag

    kl. 9:00 - 12:00 på 070-3130740.

    Vi har ingen fysisk butik, man kan hämta sin order hos oss efter beställning i webbutik. Man kan även köpa på plats men

    i detta fall ta alltid kontakt via telefon eller mejl innan besökte att vi kan säkerställa att din artikel finns i lagret!


Jag hittar inte bekräftelsemejl/försändelsemejl/kvitto?

    Kolla först om du angett rätt mejladress, har du angett fel mejladress kommer mejl inte fram, det går inte att ändra för

    din aktuell order! Har du angett rätt mejladress kolla din spamlåda om mejlet har hamnat där!

    Kvitto för ditt köp som privatperson hittar du alltid hos klarna.se där loggar du in med dina uppgifter

    ( den du använde vid beställning).

    Du kan ta hand om betalning eller skriver ut kvitto direkt där!

    Som organisation/företag hittar du fakturor/kvitton hos https://portal.billie.io/login där anger du mejladress

    som du använde vid din beställning,

    du får en länk skickat till dig via mejl och får tillgång till Billies kundportal där du hittar alla dina fakturor/kvitton!















* inkl. moms, plusFraktkostnader